Monday, April 26, 2010

AKU RINDU KAMU...NAPA SEPI JER SKANG..

AKu teringat pada seseorang..Yang aku kira sangat berjasa dalam hidup aku..Dia kenal aku sejak umur aku 10tahun..sampai skang umur aku 26 tahun...sudah 16tahun usia poerkenalan kami.. Dah mcm2 yang aku lalui..Dulu2 zaman hntar surat2 pakai pos..surat tulis tangan lagi..mmg amat2 special la ikut zaman tu..

Sanggup berhabis duit utk beli ketas surat yg berbunga2..siap sama corak dengan sampul sekali..Malah ada juga aku g beli ketas yang wangi2 lagi..hahahahah gaya mcm bercinta jer...ntah pape tah..Tapi aku x lupa la..tu semua aku punya memori indah..Akan kekal selamanya dalam fikiran aku walaupun masa begitu pantas berlalu..

Apa pun yg terjadi dulu, aku still rasa dia dekat dgn aku..harap2nya begitulah..mmg sangat berharap dia selalu mengingati aku mcm mn aku ingat kat dia..kerana dia kakak terbaik yang pnh aku ada sepanjang hidup aku..Dia juga teman terbaik aku..orang yg memahami aku selain keluarga...

AKu rasa aku tahu kenapa dia senyap jer skang ni..Makin sepi xde kabar berita langsung..Xapalah.. Bukan senang nk puaskan hati semua orang..Kadang2 kita kene korbankan sesautu utk dapatkan sesuatu..Ini hakikat..aku cuma boleh kata,nani mintak maaf...

Just want to let you know, aku sayang kamu..apa adanya...I'm sorry for what i've done..Hidup bahagia,ok? sebagaimana aku belajar hidup bahagia sekarang ni.. Dan..jangan pernah lupa aku...

No comments:

Post a Comment