Friday, April 16, 2010

KHAS UTK MY DEAR

Hmmm.. Biasa time mcm ni aku da ngntuk2..Kalo aku baring2 confirm tertdo la. Tapi sebab nk gak tgu my dear aku call.. aku still tahan ngntuk.. Aduiii dear... mana ko ni.. balik lewat lagi ehh.. hmm sambil2 layan citer kat tv ni.. dok tunggu..Diam x diam dah lebih setahun gak le aku dengan my dear ni.. Hahahah kali ni entri ni khas aku dedicate utk my dear aku-mohd khairol.

Thank you dear.. sebab ko masih ada dengan aku sampai saat ini. Rasa kelakar gak bila ingat2 balik cemana lah aku leh jadi dgn budak ni..hahahaha
Maklum la sebelum ni relationship aku mana penah lebih setahun.. tup2 kali ni dah memcecah setahun.. Alhamdulillah..bertahan gak la. Harap2 berkekalan sampai ke tua eh dear..wow weee wiiit Mesti ko bangga ehh kalo ko baca entri ni..hahah ye ye jekk..

Haa baru jap td aku dpt msg dari my dear..katanya dia dah sampai rumah.. kesian ko eh dear.. keje penat2. Tapi apa leh buat.. Kerja kan dah jd tanggungjawab.. Nak x nak kene lah buat..Aku pun, nak x nk kene lah terima.. Time2 ko bz tu..xde la aku nk mengada2..Kang ko tension plakk..heheh

OK nk tulis panjang2 pun ttg my dear ni, xtau la nk tulis apa..hmm Love U so Much, Miss U too..

No comments:

Post a Comment