Saturday, April 24, 2010

MAKAN2 KAT MALAY VILLAGE

Hari ni aku hepi..sebab dapat kuar dengan my dear..Ye la slalu kan dear tu bz..mmg x ader la masa utk aku..hahha nasib ler aku ni jenis yg memahami.. ye ye jekk..kira ok la ni..aku xde la nk ngada2 bentak2 nk ajak kuar kalo aku tau time dia bz..

Hmm semlm aku terbaca artikel pasal malay village.. Sebelum ni pun aku kalo kuar dgn dear.. mmg kitorang akan mkn lunch sekali. So keje aku la yg dok tentukan kat mana tmpt kitorg nk makan..Dear pun ada pesan kat aku..suh survey tmpt makan2..wow bab makan2 mmg aku suke.. mana la x gemukk ehh..kuikuikui

So, mmg aku da plan awal2 nk makan kat malay village ni lepas aku bc artikel tu..Aku pun bersemangat la bersiap nk g sana..Masuk jer keta my dear..aku terus tunjuk artikel tu.Aku bgtau dear aku nk makan kat situ..Dear pun mcm biasa la selalu setuju dgn aku..muah2 sayang ko dear...

Cari punya cari kat mana la restoren ni ehh..alamat tulis kat jalan kolam air..rasa2 kitorang dah lalu jalan tu tapi still x jumpa lagi..pusing2 punya pusing masuk jalan tah pape tah..x jumpa juga..aku pun da x tau nk kata mcm mn..aku ni dah ler bab jalan mmg fail..haram x tau..

Percubaan terakhir dear..masuk la satu lorong tu..mana tau at the end of the lorong kitorang ternampak le masjid kolam air..da gumbira la sket..makne masih kat jalan kolan air la ni..dan toleh sket jer..sebelah tu...Aikkkkk MALAY VILLAGE....wowo akhirnya sampai juga...rasa nk melompat time tu gak..hahahah rupa2nya mmg kitorang dah lalu jalan tu..tapi restoren ni belah kiri..x prasan..aku dok tengok kanan jer mn la nk nampak...

Apa lagi kitorang pun da mmg tgh lapa...sampai jer depan restoren, dear parking & terus kitorang masuk..Wow first masuk..mmg aku rasa jatuh cinta la kat tempat tu..tempat makan dia ok la...cantik..ada aircond & kipas...kira mcm dewan makan la..kalo nk makan kat open air pun ada gak..mmg btol2 best la. Bak kata dear...mcm kat bali plak...heeheheh sibuk sgt nk g honeymoon ke bali,indonesia dear ni..isk2

Aku dari beberapa hari lepas nk makan tomyam.makanya menu yg kitorang order mcm biasa ler.. nasi putih/tomyam campur/ikan siakap 3rasa/sotong goreng tepung. aku order air apple juice.My dear order sirap limau..Aku dgn my dear..kalo order makanan mcm nk makan 5 orang!!Mmg x ble nk ubah la tabiat kitorang ni hahah

Makanan mmg sedap..Tampat pun mmg menarik ala2 bali gitu.harga pun berpatutan la pada aku.hahah sesuai la kalo nk organize majlis2 makan ke...

Conclusion: MALAY VILLAGE mmg best.lenkali leh aku datang lagi...

No comments:

Post a Comment