Saturday, April 17, 2010

MEREPEK MERAPU..MOTIVASI DIRI

Banyak kali aku dengar..'kadang2 dalam hidup ni xsemua benda kita boleh dapat' kata2 ni juga la yg slalu aku ingat2 bila fikiran aku ni tgh kusut2 dok memikirkan hidup aku. Mmg x semua benda yg kita nak, kita bole dapat.. Sebab utk dapatkan sesuatu, kita kene gak korbankan sesuatu. baru adil. Terpulang la pada kita sama ada sanggup berkorban ke x.

Kita semua ada impian. banyak impian. Tapi kadang2 kita kene lupakan satu daripada impian kita tu dan kemudian move on dengan impian kita yang lain. Hidup ni bagi kita bermacam pilihan. Tapi btol ke aku ada bermacam pilihan dlm hidup? Seems like i have no choice.. hmm ye ye jekk

Motivasi diri sendiri. Kalo kita rasa susah, kita kene ingat ADA orang lain yg lagi susah dari kita..Aku susah ke?hmm kdg2 rasa susah gak.. Susah nk kata apa dia.. hahahah boleh gile kan mcm ni.. Kita selalu ingat kalo kita ada sesuatu, mgkin kita akan gembira, bahagia, suka.. Tapi mana tau realitinya seandainya kita ada sesuatu tu.. kita akan lebih sengsara dan menderita.. Kerja Allah kan..sapa tau...

No comments:

Post a Comment