Thursday, April 15, 2010

NOVEL

Sejak aku hbs SPM.. aku xde benda nk buat sebelum aku dapat offer masuk universiti. Nak keje dah sah2 la mmg x lepas.. Ayah aku kata kang nanti dah seronok pegang duit, da x nk sambung blaja. Btol gak.. kalo x xde la aku jd mcm hari ni..-pekerja bukan penganggur..hahahaha

Jadi utk elakkan aku bosan kat rumah.. duit simpanan aku bantai buat beli novel..Time tu mmg novel2 Alaf21 la jadi pilihan…boleh katakan setiap bulan aku g Plaza Angsana beli novel. Sudahnya amik ko penuh la rak2 aku dengan novel2.. Sampai papan rak tu dah melengkung..fuh..Aku pun x tau la nk susun gaya mana lagi.. Ada gak buku2 yang cousin aku pinjam sampai skang dah x pulang2.. Separuh hati aku kata elok gak x pulang sebab aku dah x cukup tempat nk simpan, tapi separuh lagi hati aku kata –OOOO TIDAKKKKKK rindunya nk tengok novel2 aku tu…waaaaaa sabar2..

Bila masuk UTM aku benti jap la.Skip2 xde la tetiap bulan beli.. Start keje pun mcm tu gak kecuali novel2 yg terpilih jer la aku beli.. tu pun mana tahan tengok synopsis dia kat website.. Menggoda btol..

Aku prasan gak lately ni aku dah amat2 jarang2 beli novel Alaf21. Sebab aku mcm lebih suka buku2 Jemari Seni (JS). Boleh tahan la karya2 JS.

Novel2 terbaru JS yang aku beli..

No comments:

Post a Comment