Wednesday, April 14, 2010

PERFUME OH PERFUME

Salah satu benda yang paling aku suke-perfume. Tak tau la napa aku ni suka sangat wangi-wangian. Wow seingat aku la perfume paling mahal yang first aku beli ialah Salvatore Ferragamo-Incanto Charms masa tu tahun 2008… first time aku cuba tester dia aku dah suka bau dia. Kira mcm jatuh cinta kali pertama la..hahahah ye ye jekk

Rasa bangga la plakk kejap sebab pakai perfume mahal tu..Plak tu aku g beli botol yg paling besar…huh tamak x ingat…ish2 mmg seronok ler pakai..lepas habis jer aku stop beli dulu…hahah kumpul2 duit baru beli lagi..ye la walaupun time tu aku dah kerja ada duit sendiri tapi kene gak ler berjimat cermat…kalo x sapo lak yg nk bayar tanggungan2 merangkap hutang2 aku semua..fuh geleng2

Tapi entah napa lakk lately ni aku mcm dah jarang nampak Incanto Charms kat kedai2. Musykil aku. Orang kedai tu kata Charms dorang ada order tapi stok x sampai2. Bole trima ker reason ni.. Aku pun x tau. Tension tahap gak aku setiap kali aku trima jawapan mcm tu. So aku decide utk pakai perfume biasa2 jer la. Sampai la aku dapat birthday gift dari my dear-Lancome Miracle Forever… Sedap juga bau dia. Thank you so much dear.. Aku pun bantai la pakai..ye la kalo beli x pakai buat rugi jer.. Aku suke wangi2an.. Lama gak la tahan dekat 3 bulan baru habis…
Bila dah hbs mula lah gelabah nk beli baru.. Ingat nk beli brand sama tapi ntah cemana tah aku g beli Ferragamo gak..mmg x faham napa aku mcm x leh pisah dengan brand ni.. Aku beli Icanto Bliss. Org kedai tu kata baru kuar.. Aku tanya dear.. dear aku kata ok. So aku beli la… skang ni dah dekat 2 bulan la aku pakai.Tak lama lagi Bliss ni habis..aku dah mula nk pikir2..lepas ni brand apa plakk nk beli..Hmm nk start skang la..survey2..
Bliss…tahan lama. Petang2 pun aku bleh still bau lagi…


Botol Miracle yang dah habis..sayang plakk nk buang.. Dear bagi ..hmm sudahnya ada jer botol ni kat meja solek aku.

No comments:

Post a Comment