Monday, May 24, 2010

ALENE KAWEN...CONGRATULATIONS...


Fuh..lama juga aku x update blog.. hmm rutin harian..pegi keje balik keje dah penat..tu yang rasa mcm malas nk taip2..kuikuikui ye la kat opis dok depan komputer..x kan malam2 pun nak dok depan komputer juga..tambah la power mata aku ni..

Hari ni pun aku dah btol2 letih..pasang 30 set design trial...huh..ok2 xnak la tulis bab2 keje...=(
Ahad lepas 23Mei kawan aku, alene kawen kat melaka..So, aku pegi la kenduri dia dengan my lovely oren..thank you dear...love you so much...

Ni jer la picture yang berjaya aku snap sepanjang aku kat sana..hehehe aku bukan la photographer yang baik..tapi kiranya ada la juga yang boleh dibuat kenangan...sweet sangat dorang ni... =) oppsss lepas ni turn sapa plakk eh yang kawen? jeng je jeng...

No comments:

Post a Comment