Friday, May 14, 2010

HARI YANG CERIA??

Hmm hari ni last day la aku nak berjoget2/bersenang lenang dekat opis tu..hehehe sebab bos aku akan balik dari jepun 16mei...alamak..cepatnyer masa berlalu.. tak terasa pun..

Hari ni gak aku dapat slip increment gaji..hmm macam biasa la. aku tak de la harap..banyak mana pun..sebab aku tau compeni aku tu KEDEKUT...hahahahahah tapi bila aku tengok jer amount hmm aku terpikir la plakk..bole la.. untuk tahap2 aku..kuikui Ala aku x kisah la bape pun..asal lepas untuk sara hidup aku dan juga bayar segala tangungan aku..

Tapi time nak amik slip tu..aku heran la juga kan..sebab yang tukang sebut nama tu memang haram xreti nak menyebut nama orang2 especially nama melayu..Tetiba aku terfikir, ada juga orang yang hidup lebih lama dari aku, hidup di bumi MALAYSIA yang bertuah ni, tapi still tak reti nak baca dalam bahasa malaysia..buta huruf ke hapa..hahahaha

Pagi tadi, time aku nak pegi keje aku singgah petronas, tetiba aku mcm nk minum susu marigold good morning..kan marigold ada launch susu good morning & good night..aku teringin la nk rasa...masuk je petronas, aku terus g cari..tup tup harga dia rm3 lebih.. makk oooiii mahal giler...terus aku tak jadi nak beli..kalo macam ni elok aku beli jer kat giant ke tesco ke jusco ke..baru la berbaloi2..hahahah

No comments:

Post a Comment