Wednesday, May 12, 2010

HMMM NGANTUKKK NYERRR

Hari ni xtau kenapa, kat opis aku tersangat la mengantukk..huh..pagi2 lagi dah menguap..buat keje pun tah pape tah..mmg ngntukk amat la...balik je lepas makan2( hari ni aku makan sikit jer)aku baring2 sambil tunggu turn nk mandi..(ye la bilik air satu kongsi 3 beradik..Time2 petang2 mcm ni la semua balik keje nk mandi) Boleh plakk aku tertdo..seingat aku, sebelum tu aku baca ketupat cinta...sekali..ketupat cinta ke mana aku pun kemana..haaaaa haru btoll

Itu tanda aku btol mengantukk ni..hmm kenapa kita mengantukk??hahahah adoiii..lepas ni kalo aku baring ni, confirm lena...Fuh nasib jer sebab aku nk tunggu cite 'Gelora dihati sara' season 2..tu yg buat aku still duduk lagi ni..Hmm baju keje iron esok jer la..mmg dah malas da ni..hahahh Xtau napa lately ni aku mcm buang tebiat plakk..Mlalam2 sebelum tdo aku g iron baju..padahal aku ni kan jenis suke iron pagi2.. Haa gerun gak mana tau tetiba pagi2 time nk iron tetiba blackout...waaaa confirm x keje. Kopak lagi annual leave aku..kuikuikui

Adoiii lambatnyer masa berlalu.. Macam dah bosan la plakk aku surf internet..Sementara nk tgu cite tv ni..hmm sabar la mata...kejap jer lagi..hahahaha

Skang ni cuaca mmg panas ke hapa.. Rasa macam aku dah on kipas paling laju tapi still rasa bahang lagi...Tapi kalo mata da ngntukk kan...tdo jer la...

No comments:

Post a Comment