Wednesday, May 19, 2010

ISTERI KEDUA??

Sambungan entry yang sebelum ni..Time aku nak balik jb..lepas aku check in..aku dok la depan kaunter tu..sebelah satu auntie ni.. sebelah kanan aku ada kaunter check beg by imigresen..Pastu tetiba pegawai imigresen tu jerit2..'who's beg??' sebab beg tu stuck kat dia..then ada la satu chinese tu ngaku tu beg dia..aku tergelak la sendiri..sebab ada orang yg leh lupa beg dia kan..time2 mcm ni...

Auntie sebelah aku pun gelak sama...dan bermula la perbualan aku dengan auntie ni...rupanya auntie ni nk tuka ticket dengan air asia..katanya dah 2 jam dia tunggu..hahaha xapa la auntie..
Benda pertama, memula aku nk panggil dia makcik..tapi dah dia bahasakan diri dia auntie..aku pun layan jer la...dalam hati aku'boleh tahan juga makcik ni' kuikuikui sebab aku tengok dia biasa2 jer..tapi bila aku tengok hp dia, pkai blackberry tu...wowowowo

Bual punya bual..baru aku tau rupanya husband dia ni pilot..patut la dia kata dia dah jemu tengok epot...dulu husband dia keje MAS..pastu skang ni dah tuka China Airlines..dok Hong Kong kalo x silapp..dalam sebulan 10hari je balik rumah.. ish2..anak2 dia 4 orang..international school kau..ish2..kaya la makcik ni..hahahahha bole aku cakap mcm tu..

Pastu auntie ni tanya aku dah kawen ke? aku bgtau la belum..dia tanya la umur aku bape? aku bgtau la tanpa bohong2 hahahah 26..hmm dia kata muda lagi..sebab zaman skang ni mmg pompuan kawen lewat2..hahaha..tetiba dia advise aku suruh pegi umrah..hmm umrah..aku teringin juga nk pegi..tengok madinah...nak2 masa aku tengok drama cinta madinah tu..wow indahnya madinah..masjid nabawi...nak pegi la nanti..satu hari nanti....

Eh dah lari tajukk ni..hmm auntie ni pun citer la katanya skang ni mcm da trend tau..pompuan tua laki muda..anak sedara dia ada sorang yg kawen laki muda..hmm ok juga la...tapi kalo TERdapat yang OK. macammana plakk kalo TERdapat yang TAK OK?? tak ke haru tu..Pompuan skang ni mcm dah kurang pilihan..kalo x laki muda, bercinta dengan suami orang..haaa tu yang jadi macam tajuk entry ni..jadi isteri kedua...sanggup ke??eeeee mintak simpang la kan...ish2..tak nak aku..

---> doa banyak2 la..nk kumpul duit nak pegi umrah..hehehehe alangkah indahnya..
=)

No comments:

Post a Comment