Monday, May 31, 2010

LAST DAY IN MAY

Hari ni hari last dalam bulan may..hmm kejap je kan rasa..pejam celik pejam celik dah masuk jun..dah tengah tahun dah...eee memang x terasa la masa yang berlalu..betul lah..masa tak akan menunggu kita..citt apa yang aku melalut ni da....

Pagi tadi time aku nk g keje ada accident kat nusa bestari..aku nampak ada orang terbaring kat atas jalan..Sebelum tu aku dah nampak motor melekat kat tayar depan saga..and aku nampak driver saga tu pompuan bertudung...pergh..aku x tau la sapa salah..keta ke atau motor yang bawak laju..tapi kalu aku la jd pompuan tu..mesti gelabah gilerr..fuh...mintak dijauhkan la...

Aku dah la lambat gerak..sebab aku dok benti kat kedai makcik jual kuih tu..hahahah saja jer..xtau la nk beli kuih apa..kang nanti x beli apa2 lapar plakk aku..dah le aku jenis malas nk menapak ke kantin..kuang3x.. dah biasa plakk aku..jarang makan...ntah la ehh..

Malam ni tetiba aku rasa bosan yang amat sangat..nk tengok tv rasa malas..nk surf internet lagi la aku hari2 dok melanguk depan pc ni sampai jemu dah..kalo pc ni hensem xpe kot..hahahahah
boleh macam tu.. nk habiskan baca novel2..hmm rasa lately ni mood da terbenti la plakk..xtau kenapa...baca buku ni kene ada mood..kalo x xbest la...x feel...tunggu mood datang baru aku sambung baca la..aku harap ikin xkisah la aku perap ketupat cinta dia lama2 sikit.. =)

Sabtu ni ikin jemput aku g rumah dia..majlis tunang dia..xsangka aku ikin dah nak bertunang..aku kenal dia sejak sekolah lagi..blaja kat universiti sama and skang kitorang keje tempat sama..hahahah jasa ikin gak aku dapat keje ni..walaupun seminggu selepas aku masuk keje aku dapat offer keje yang aku apply dengan usaha sendiri...=) ala citer lama lupakan la..

Hmm apa nak buat ni...baring2 kang tertdo la plakk...tapi nanti xsempat cakap2 dengan mydear plakk..ish2 kesian my dear..kaki sakit yea... cemana la leh kene mcm tu ehh..take care dear..

Hmm penat tulis, mencurah idea yang seberapa.hahahah stop dulu la..harap2 bulan jun ni membawa kegembiraan kepada aku..kuikuikui (dah kenapa aku ni?? confused)

No comments:

Post a Comment