Friday, June 11, 2010

BERITA HARI INI

Fuh...malam ni baru la aku rasa lega nak conteng2 dalam blog aku ni..Berhabukk da..lama aku x update...xsempat la...bz...ye ke bz..aku pun x pasti la..hahahahah Tooling testing da makan 2 hari..pastu sehari aku cuti-atok masuk hospital..

Pegi tooling testing memang penat...bagai nak tercabut lutut aku...dok tunggu dia tuka mold la..nak adjust parameter la... alahai...tension nyerrr...napa la aku leh jad engineer ehh..kuikuikui menarik tu agak menarik la..sebab bila kita pegi..kita boleh nampak dunia lain..boleh masuk kilang lain...xle jemu dok dlm opis jer..tapi penat nyer....xterkata...( ni dah cite hal keje aku ni, ish2 )

Piala dunia start malam ni..haaa aku rasa kedai mamak ni mesti penuh..dengan skrin besar dia...mesti full punya la..24hrs leh dok situ kalo nak tengok bola..kepada peminat2 bola..haaa jangan sampai xbangun keesokan harimyer utk g keje sudah la..bole bola juga..tapi kerja tetap kerja..woooo (musykil..sejak bila aku jd ala2 baikk ni??)

Aku baca paper hari ni pun banyak dah citer pasal piala dunia ni..aku?? selak2 jer la...xminat langsung...dulu2 aku mcm ada la minat juga nak follow..tapi lelama..dah hilang..sama gak dengan F1..dulu2 aku memang follow tapi bila aku dah start keje dah bz..aku dah lupa semua..hehehehe

Tetiba mata aku rasa mengantukk..aku tengah cari layout utk blog ni sebenarnya..hmm aku nak cari2 dulu la...

No comments:

Post a Comment