Friday, June 25, 2010

ESOK OT....HUH


(picture dari google)

Ni semua gara2 3D CAD la..Ada ke esok aku kene datang kerja..semata2 nak buat training...tapi niat bos aku tu boleh diterima la...upgrade skill..advantage nya nanti bila aku nak apply keje lain aku ada additional skill..cett ye ye jekk..keje lain x dapat juga...penat je apply..(tension)

Hari ni patut dapat slip gaji...sebab gaji memang masuk hari ni..tapi bos aku g mana tah...selalu lesap...ngular kot..hahahah Aku tetiap kali gaji..pening..kuikuikui start la...hutang ooh hutang...agak2nye kan..bila la hutang2 tu habis ehh..fuh..

Hari ni aku terbangun lambat g keje...maunye tak terkujat aku tengok jam kol 615..pergh...aku dah la mandi bak puteri bersiram...alahai..bantai sudah...nasib baik la baju dah iron malam tadi..kalo x...rosak2...bunuh mood jer..

Pastu tengok2 minyak keta dah habis...alamak..masalah lagi...terpakse la isi minyak...kang x pasal2 aku kene tolak keta kang..hahaha

Moral of the story: time management mesti betul..kalo x, mcm ni la..tunggang langgang ha ha.
(ntah apa2 je yang aku tulis dalam entry ni..hentam saja la)

No comments:

Post a Comment