Saturday, June 5, 2010

SPECIAL OR BAD DAY???

Hari ni 5june...ikut schedule aku-aku nak datang majlis tunang ikin..So memang aku dah set mind la..aku nak kene pagi...Semalam lepas aku cakap2 dengan mydear...dekat2 kol 12pagi..ingat lepas tu nak tdo..tapi tup2 tengok ada cite universal soldier kat tv2..so apa lagi..aku stay la tengok citer tu..sampai la aku tertdo kot.. sebab aku slowkan suara komputer aku ni..so aku xdgr la apa2 suara..

Bangun pagi jer, aku bukak mata tetiba aku tengok komp aku still hidup lagi..wah terkejut aku...aku x tutup komp semaalam???aduhai...nasib mak ayah aku x prasan...kalo x...free2 je kene dengar ceramah..

Lepas mandi aku plan nk iron baju la mcm biasa..Tetiba tanpa disedari...aku terus angkat iron dan letak atas baju....DAN..toing....terkoyakk la kain baju kurung aku...alamak..malang nyer...aku dah la x banyak baju kurung..sebab aku beli time nak raya jer...lepas tu boleh plakk terkoyak..sebab iron tu panas sangat...pelikk la..=( aku bukan first time iron baju....kan dah selalu aku iron baju..tetiba leh jadi mcm ni plakk...kusut la fikiran...

Tapi nk buat mcm mn..benda dah jadi kan...hmm skang ni aku berazam la...aku nak beli satu baju kurung setiap bulan...agak2 boleh ke ekk..cuba2..mesti boleh punya...hai...makin kurang la koleksi baju kurung aku..=( betul2 sedih la...

Tapi aku gembira hari ni sebab best friend aku-ikin bertunang...Alhamdulillah..semuanya dah selesai...Haaa ini la first aku attend majlis tunang..sebelum ni aku g majlis kawen jer...So dapat la tengok td adat2 merisik..erk bukan merisik la..lebih kepada perbincangan antara dua family sebelum majlis pertunangan..

Balik jer majlis tunang tu aku g jusco..teman adik aku beli barang..Ingat aku g teman jer..sekali aku bila dah masuk MPH..memag la aku kaut buku citer...hai...bertambah lagi koleksi buku tapi yang x bestnyer...aku dah makin x tau bila aku nka habiskan baca2 buku2 ni semua....waaaaaa rasa macam nak bukak library jer la...=) Apa boleh buat kan..bila hati dah suka buku...

Next entry aku upload picture ikin tunang...

No comments:

Post a Comment