Saturday, July 3, 2010

BALIK DARI SHAH ALAM

Hmm bestnye dapat baring2 atas katil sendiri..fuh...semalam aku g shah alam sebab jad invigilator utk 3D CAD tu la..huh..petang2 balik keje dah kene g airpot senai nek flight kol 655..sampai subang dekat kol8 la..mcm biasa nek firefly..hmm sampai muak aku..aku rasa nek firefly ni macam nek bas jer..hehe sebab bas lagi selesa akot..ruang dia besar sket.. firefly sempit la...

Sampai je subang terus aku amik cab nak g quality hotel.Lepas tu aki g check in la..hmm disini la bermula satu kisah..haha..time aku check in tu..aku dah tau yang aku akan sebilik dengan sorang budak company aku..Tup2 time aku check in tu nama lain plak yang jd roomate aku.Aku jadi pelikk la sebab aku tau nama tu xde dalam list participants..tapi aku amik juga kunci bilik tu..tingkat 20 bilik no 1..receptionist tu pun biasa jer..confident jer bg aku kunci..

Aku pun confident jer la naik bilik..masuk bilik jer..tup2 kosong..eh napa mcm xde orang masuk jer bilik ni...aku dah pelikk..bukak almari, masuk bilik air,siap bukak tv..memang bersih mcm xpnh guna lagi.padahal rommate aku dah check in semalam kalo ikut schedule..kalo dia nak g kuar jalan2 atleast..tinggal kan la beg baju ker..kasut ke..xkan la dia angkut semua sekali..

Aku dah rasa xsedap hati..pertama sudah la nama rommate aku tu lain time aku check in, kedua sebab bilik ni kosong jer..aku call leader committe aku..dia terkejut,hah dah sah aku salah bilik.. patut bilik aku tingkat 20 no 16..Hish sudah la aku penat2 balik keje terus datang shah alam..pastu boleh plakk salah bilik memang agak bengang la..pastu receptionist tu buat bodoh jer..xde kata apa pun mcm xbersalah..macam haram...cettt...aku rasa nak cekik2 jer dia..boleh macam tu??

Habis semua aku g masuk bilik la.nak rehat2 kan penat..Xhabis lagi..Hotel tempat aku duduk ni (company booking kan)nama jer quality hotel..tapi ye ke kualiti? Ada ke aku boleh nampak anak2 lipas dalam bilik tu??gilerr..kalo ada anak lipas mesti ada mak2 lipas..aduss..mati le kalo mcm ni...fuh gelii btol aku..

Lepas mandi aku ajak rommate aku g makan, pastu balik siap2 nak tdo..sampai pagi aku tdo dengan mp3 yasin kat telinga..haha konon2 aku nak baca buku,aku memang selalu bawak buku time aku travel..ye ye jek..baca x juga.....

Itu cerita malam tadi...so siang nyer aku ga jaga la 3D CAD tu..hmm soalan yang aku xsangka2 kuar..pada aku soalan susah tu..tapi aku xtau la budak2 aku boleh buat ke x...harap2 nyer ok je..

Isnin sampai selasa aku kene g shah alam lagi..nak marking...penat nyer...

No comments:

Post a Comment