Monday, July 12, 2010

BENGANG & IYE KE??..SERIBU SATU RASA

Tajuk ntah pape tah kali ni..aku pun xtau..
Semalam kan aku ada beli purse baru..hmm aku mcm biasa la test2 belek2 ye la barang baru kan..dulu2 masa aku beli handbag baru..macam tu gak aku buat..Aku dah perasan zip dia tu agak susah sket nak tutup..last2 dek kerana aku test2 banyak kali(gatal2 tangan) sekali zip tu xbleh tutup daaa, macam haramm...fuh geleng2..

Hari ni aku test lagi.. memang ada kala dia xleh tutup..tapi kalo kene gaya ikut style dia,boleh la tutup..2-3 kali juga la aku cuba cara ni..last2 aku decide utk xnak simpan syiling dalam purse utk nak elakkan aku bukak2 zip tu..haha ok ke cara ni??ok kot..sebelum ni purse aku pun bukan ada syiling pun..lepas keta aku kene pecah handbag aku kene curik..tu yang aku beli beg duit monkey tu..aku siap letak syiling lagi ntah napa tah..hahahah lovelylace..hmm seiring dengan umur aku yg dah makin meningkat ni(eh eh eh sedar diri jugakk..) so aku nk tukar taste la plakk..

OK habis bab tu..Hmm hidup aku sehari2 ni..bangun pagi pegi keje, pastu petang balikk keje, malam online..hmm tadi pagi time aku drive aku terfikir plakk..jauh juga rupanya aku drive sehari2 ke tempat kerja..adalah dekat2 28km...wowow xsangka kan? tu lalu highway sebab aku malas nak tempuh jem..Kalo 1st year aku keje aku sanggup guna jalan biasa...tapi skang ni tengok jalan biasa pun aku dah xmau dah...(haha ala2 berlagak2) sebab xtahan...jem...sakit kepala aku..tak apa la kuar duit sikit bayar tol..asalkan mood pagi aku terjaga..dan tak terganggu..kuikuikui

Time aku tulis entry ni aku tengah tengok cite tv2 'engkau laksana bulan' lagu latar dia lagu tema mygirl..hmm rindunya zaman2 aku blaja dulu..rindu sangat2..aku tau masa tak akan kembali..sebab kalo masa tu boleh putar kembali, banyak benda yang aku nak perbaiki...waa kenapa melankolik plakk nada aku..sebab cerita tv2 skang ni kot..hahaha cool baby cool

No comments:

Post a Comment