Saturday, July 10, 2010

BILA PENYAKIT 'M" MELANDA

Hari ni aku dok rumah jer.. Plan lepas siap2 kemas rumah ingat nak kuar le jalan2..Sebenarnya aku dah aim purse baru..haha dah ingat2 nak g beli la tadi..konon2 nya..dah siap2 pakai baju pakai tudung semua..alih2 hujan turun...alamak..sekali hujan da... Hujan kan bawa rahmat...banyak benefit ni kalo hujan turun..Tapi aku, kalo hujan da turun..memang malas la nak kuar...xde nyer aku nak berpayung2 jalan2..

Last2 aku decide nak dok rumah jer..xkuar pun...stu side lagi, selamat gak duit aku (buat masa skang) sebab aku belum beli purse baru tu..ha ha punya la kedekut...kuikuikui aku bantai tdo je petang tadi...hujan turun best tu tdo...xtau la lately ni..aku asik2 ngntuk2 jer...dah le semalam aku tdo leh mimpi tah pape tah, ada ke patut aku mimpi aku g sambung master kat USM..plakk tu bangunan yang aku tinggal tu buruk2 sangat2 ala2 kemayan city jek..daif lagi kot..paling x tahan bangunan tu berhantu...alahai...apa la yang aku dok pikir ni sampai termimpi2.Ish2

Banyak urusan aku xsettle lagi ni..Xtau napa lately ni aku suka na nak beli purse baru..dari mgu lepas lagi aku dok aim purse tu..tapi aku hold dulu,tu yang plan nk beli mgu ni..tapi mgkin aku akan reconsider balikk..

Kate aku lama dah x servis..dah lebih 1000km..xapa kot..haha dalam hati risau gakk..ala bulan depan la..bulan ni hmm duit kurengg skett..bole kata mcm tu?? pastu dah berbulan2 keta aku xbasuh..alahai....apa nak jadi ni..tolong2...

Macam2 hal la...ketupat cinta aku nk kene habiskan cepat.aku nak pulangkan cepat buku ikin ni..xnak la tunggu lama2..tapi xtau bole ke tak..kene usaha ni..wow..esok plan nak kuar dengan mydear..sian kat my dear..keta accident masuk bengkel..maybe seminggu kot..hmm ingat nak g tengok predators esok..harap2 best la cite tu..kalo x aku bakar pawagam..hahaha ye ye jekk..oh no no no

Aku nak kene kemaskini bil2 yang aku dah bayar bulan lepas..rasanya semua bil dah bayar kot...kene double confirm ni..pastu start filing untuk reference in future..bagus x aku? ha ha
ok la start to buat kerja..jangan malas2 ok..

No comments:

Post a Comment