Thursday, July 15, 2010

SAKIT TEKAK & MOOD

Da lama aku x updated blog ni..lately ni mcm tak ada masa la nak online dok depan pc jer...dah dua hari aku sakit tekak..makan stepsil satu bungkus siap..plus minum air masak..banyak2..hari ni dah ok sikit.. sengsaranya sakit tekak bila time keje..Nak cakap susah..sebab tekak ni rasa gatal sangat..tu yang strepsil xlepas dari tangan aku..asik2 kene makan jer..botol air pun sama...aku pegang jer..tapi tu la,bila banyak minum air, nak ke toilet je keje..alahai...nasib hari ni dah ok sikit...

Cett hari ni tanpa disangka2 aku kene OT..ni semua gara2 itakona la..aduiii..tapi xpe gak..ok la tu kan..lagipun aku kan jarang OT..(ceh fikir positif plakk) leh ta tambah income..haha ye ye jekk..Tapi tu la..itu orang tua kan..his2..memang dugaan btol la..nasib dia boss aku..hampeh toll

Hari ni time aku g keje aku termasuk toll yang 'makcik nadiah' tu jaga.memang haramm tol la..aku xfaham la apa kene makcik tu..xsenyum xmesra..eeeee rasa nak bakar je la pondok tol dia tu...Aku repot kat PLUS kang haaa br tau..patut orang mcm dia xpayah jaga toll la..buat sakit hati jer..calar sket mood aku pagi tadi..huh

Ngantukk plakk..esok kene iron baju lagi, pastu isi minyak lagi..kene kuar rumah awal ni..
Stop dulu. Sambung next entry.

No comments:

Post a Comment