Tuesday, July 6, 2010

SHAH ALAM LAGI..

Hmm..aku baru balik dari shah alam tadi..fuh..sangat memenatkan la..tapi best juga..kira release tension la sket..jalan2 tengok company orang..nama sama tapi product lain..so banyak beza la..management pun lain, environment pun lain...serba lain la..hmm ok kan?

Aku duduk quality hotel lagi..kali ni dok sorang2 jer.. bilik ok la..besar dan selesa.. dapat makan breakfast free esok pagi nyer. cett dah elok2 breakfast, bagi la dinner free sekali ehh..xfaham aku..sekali lagi hotel ni memang banyak lipas la..aku dok membunuh lipas jer..tapi kira ok la juga sebab lipas kecik2..kalo x..hmm maunyer aku call room service mintak ubat lipas..haha

Check in hari isnin kol 530, pastu aku siap2 turun tapau kfc la..kot2 malam lapa ke..aku xnak la kuar..kan aku sorang2..so dalam masa satu jam aku round la plaza alam sentral..xada apa sangat la..sama jer dengan kedai2 kat sini..Erk..tapi nak yang lain tu nk yang macam mana sebenarnya? xfaham gak dengan aku ni..pening2..

Malam lepas makan kfc mana tau aku sakit perut..dekat 4 kali aku kuar masuk toilet..cett menyesal aku g makan kfc..mcm haram... dah la tdo x lena..dengan sakit perut..eee memang bengang la...aku terjaga kol 5 terus x ble tdo..tengok tv jer la..tv dah memang bukak 24 hrs..haha

Kol 7 pagi aku dah siap2 turun nak sarapan..ye la kan free..sebab malam aku xmakan nasi(g telan kfc sampai sakit perut) jagi aku decide nak turun awal la..nak makan...hmm banyak gak la aku makan..tapi ye la xbest sangat makan sorang2..apa leh buat..layan jer la...nasib badan...

habis siap2 semua terua aku check out and g meeting nak finalize kan markah participants..Fuh..penat2..nak angkut beg baju masuk kuar kilang..sabar je la..

On tyhe way g subang(lepas habis meeting) ,jalan jem..(nama jalan apa tah aku bukan tau sangat) tup2 rupanya ada accident..Itu satu hal la..driver teksi aku pun heboh nak tau pasal accident tu..ntah pape tah..jem sungguh jalan..memang sesak...sampai ada polis merata2..Dorang boleh parking tengah2 jalan semata2 nak tengok..Terkejut btol la aku dengan perangai orang2 ni.. Kan ke menyusahkan orang lain tu? kut ye pun prihatin tapi fikir la kan...hish..

Naik flight dari subang kol 535 (patutnya) naik firefly(yang aku rasa naik bas lagi selesa) tapi tadi balik aku naik "berjaya air"..napa tah..aku pun xfaham..Ok la juga "berjaya air" pramuagari dia pun sopan jer..pakai seluar panjnag xmacam firefly..pakai skirt..hmm..

Skang aku dah sampai rumah, aku nak ganti balik masa tido aku, dan juga masa rehat2 aku..fuh...

No comments:

Post a Comment