Friday, July 30, 2010

TRAINING KAT SINGAPORE-KENE BUAT PASSPORT

5hb dengan 6hb Ogos ni aku ada training kat singapore..Tak pasal2 aku kena g buat passport..Udah le kene dulukan duit sendiri,(walaupun bole claim..haha kedekut tak aku) So aku sudah pun pegi jabatan immegresen kat pekan rabu tu..bahagian passport..nasib baik le xlama sangat menunggu..Kalo x mau hangin satu badan aku..haha

Bertolak dari kilang dalam kol8 lebih..sampai2 sana amik no..wow ada dekat lagi 100orang sebelum aku. Kene tunggu le jawabnye(aku benci sangat2 menunggu) Dalam pada menunggu tu..aku heran gak..sebab aku tengok mcm makin ramai plakk orang yang datang..Ramai gak orang malaysia ni ekk yang nk buat passport..haha

Sempat la aku makan mcdonald..tapi sebab time aku sampai mcdonal tu jam ngan2 kol1025,so kene la order breakfast..Aku baru dok pk2 nak makan chicken mcnugget ke..alahai..last2 order sausage mcmuffin..boleh la...Elok je aku habis makan, tetiba budak kaunter tu g tukar menu meaning da bole order mcvalue..ish2...baik aku tunggu je setengah jam sebelum order..

Masuk opis balik tengah hari..ngam2 kol12..So time to start work..

No comments:

Post a Comment