Sunday, July 11, 2010

WAYANG & JALAN2

Seperti yang dijanjikan hari ni aku g tengok predators.. semangat aku nak g tengok..best gak la citer ni..tapi latar dia macam cerita lost plakk..tercampak kat hutan yang misteri(tanpa disangka2 dihuni predators) hmm overall aku puas hati la tengok citer ni..

Tengok omputih buat filem,terfikir gak aku kalo la malaysia kuarkan filem2 mcm ni..alangkah bagusnya..tengok je la setiapkali filem2 barat ditayangkan ramai je yang sanggup datang menonton.So, aku rasa kalo malaysia buat confirm la sambutan berlipatkali ganda. Tapi kualiti kene sama la dengan barat punya.. hmm kenapa orang2 kita boleh sokong filem2 barat sedangkan bukan ada mesej sangat pun..lebih kepada sains fiksyen je..Aku pun heran gak..

Aku pun kalo g tengok wayang memang tengok cerita barat2 jer..rasanya upin ipin jer melayu kot..hindustang lagi la..memang x pernah tengok wayang...aku bukan type yang tangkap leleh punya..ha ha

Dunia perfileman malaysia ni masih belum setanding barat. Aku ingat kalo kita nak produce filem2 ala2 sains fiksyen sama mcm barat kene tunggu banyak tahun lagi la..Lagi satu kekangan budget pun satu penyumbang gak.. Ye la sapa yang sanggup nak laburkan modal banyak lepas tu belum tentu filem ni dapat sambutan..high risk tu.. Memang kene berani la kalo ada orang yang sanggup amik cabaran ni..xpe xpe lupakan soal filem ni..ha ha

Hari ni aku telah berjaya dapat apa yang selama ini aku idam2 kan...kuikuikui Aku telah berjaya membeli purse baru..WOW weee wiiit Hati manyak suka woo..Harga aku x kisah sangat..yang penting aku puas...ye la lagipun aku kan belum ada family ke apa..tanggungan untuk diri sendiri je..asal lepas dah kira cukup bernasib baik..

Hmm esok keje macam biasa..1st day dukduk tempat baru..xtau la rasa mcm mn..dgrnya esok aku kene g supplier..haii xtau la..harap2 xnaik keta aku la..sebabnya..heheh keta kotor la..tadi aku nk g cuci tapi ramai la plakk keta yang tunggu..xnak la dok lama2 kat situ..Aku kan x suke menunggu..

Kejap lagi aku nak iron baju lepas tu aku nak mandi2 then baca novel kemudian nak tdo..heheh ye ye jekk.. Azam hari ni nak ambung baca ketupat cinta...sikit lagi nak habis..

No comments:

Post a Comment