Tuesday, August 3, 2010

TANDA2 PASANGAN BERBOHONG

Haha tadi aku ada baca satu artikel tentang tanda2 pasangan berbohong..kuikuikui..Aku malas nk copy paste kat sini, so elok la aku olah balik ala2 rumusan dari aku gitu..

1. Bila pasangan bersikap terlalu baik dengan kita. Maksud nya apa yang kita nak semua dia tunaikan walaupun itu bukan kebiasaan dia..Hmm bila tiba keadaan mcm ni elok la kita berjaga2 dan berwaspada..Selalu perhatikan kot2 ada benda2 yang pelik2 ke..atau yang boleh menimbulkan syak wasangka..Tapi jangan la main hentam keromo jek ehh Tak bagus juga kalo kita ni dok selalu curiga kat pasangan kita..Nanti elok2 dia xbuta, terus si dia buat benda yang bukan2..Fuhh mintak dijauhkan...

2. Bila pasangan ni gelabah tak tentu pasal..Time tengah bercakap, tekak kering,asyik telan air liur je..Maknanya adalah sesuatu tu yang dia nak hide dari kita..Haha lagi satu bila bercakap dia xmau pandang mata kita..Huuu itu tanda gelabah la tu..Takut bocor rahsia..TAk tau la rahsia apa yang dia sorok kan tu..hihihi

Yang ketiga apa ehh..aku pun da lupa la....huhu ngntukk la plakk..hisk2 apa nak jd ni..Erk tapi memang dah time tdo pun...zzzzzz

p/s: Entry ni xde kene mengena dengan mydear..Tapi nak wish happy anniversary to mydear...sudah setahun lima bulan our relationship...wow, i love you so much..muah3..

No comments:

Post a Comment