Saturday, September 25, 2010

BURUNG2 YANG TERBANG...



Rasa macam lama dah xupdate blog ni..Selalu malam2 time senggang2 aku blogwalking jer...huhu Bukan apa, time nak menulis xde mood time2 xde connection internet tu la ilham datang mencurah2..hmm kekadang time drive,of coz la banyak ilham time ni..sebab time drive slalu nya g keje aku lalu highway..so memang pemandangan kiri kanan pokok2..pastu tengok keta yang lalu lalang...Keta mana dok potong kita..keta mana yang kita nak potong..bahkan kadang2 aku leh ingat plak plat no keta yang aku slalu jumpa..Haha

Aku tetiap kali pergi keje..aku selalu nampak burung2 terbang dengan kawan2 dia kuar cari makan..Dan juga setiapkali aku balik kerja, burung2 pun balik rumah sama...Hahaha..Tengok burung terbang..sekawan..pada aku ini membuktikan burung ni macam sepakat la..Sebab dorang xkan terbang sekor2..(aku xtau la tatabahasa bm aku ni btol ke x..nangis cikgu bm aku kalo baca hihi)

Selalu bila sekor burng start terbang..mula la kawan2 dia pun ikut satu persatu..membentuk formasi V..Cantik sangat pada aku..Unik..

No comments:

Post a Comment