Tuesday, September 7, 2010

HMM MEMANG LETIH HARI NI...ADUH2

Hari ni aku pegi tengok new model jalan kat kilang subcon..Hmm walaupun aku xdrive..tapi terasa sangat lah penat nyer...Ye la dok berdiri kat line tengok process,pastu kene lak check part(sudah la part tu ada problem, haram toll la..confirm kene issue problem sheet ni..huh) Macam2 masalah plakk..Dengan documentation lagi..alahai...kekadang rasa mcm nk potong badan aku ni jadi dua supaya leh lancarkan segala urusan aku tanpa berlengah2..ha ha

Balik2 opis jer..berjela email aku dapat..Hmm lantak la..banyak chit chat raya jekk..Hmm sebab aku dah xde mood nk buat kerja, bunyi loceng jer..aku balik ontime..sambung esok je la...Malas nk fikir.

p/s: Sebenarnya aku ada rasa bengang..Hmm aku xtau la..apa nk jadi dengan sekeliling aku..Seingat aku la aku memang xpernah nk sibuk2 hal orang,apatah lagi nk buat benda2 yang boleh menyakitkan hati orang..Aku xpernah pun usik orang..Tapi still ada orang yang sibuk2 hal aku dan buat benda ynag menyakitkan hati aku..Sabar je la yang boleh aku buat..Sebab aku malas nk panjang kan citer..Langkah terbaik..Jauhkan diri dari orang yang termasuk dalam kelompok yang macam ni..Jangan layan adalah lebih baik..Daripada melayan dan akhirnya menyakitkan hati..

Tabah la wahai hati...

No comments:

Post a Comment