Monday, September 6, 2010

LOREAL vs PANTENE


(gambo dari google)

Aku sebenarnya pengguna pantene dari dulu lagi..Aku rasa rambut aku sesuai guna shampoo pantene ni..Xtau la kenapa aku suka jenama pantene ni..Ntah2 sebab aku ni terpengaruh dengan iklan kot..Bukan ke dulu2 siti nurhaliza pernah jadi model iklan pantene ni?? Musykil sekejap aku..Huhu

Tapi beberapa bulan lepas time aku g shopping nk beli shampoo..Ada sorang sales girl recommend aku suh guna loreal baru..Nutrigloss tu..So aku pun try la..Bau wangi macam pantene gak. Memula pakai kira ok la..Tapi lelama bila aku pakai aku rasa rambut aku mcm makin kering & ala2 kerass la..huhu Gelabah aku..Ye la..susah hati wooo Bukan ke rambut tu mahkota wanita..kuikuikui

So aku decide balik nk guna pantene sejak beberapa hari lepas..Hmm syukur la sebab aku rasa rambut aku ni jadi lembut balik..Wangi tetap wangi..hahhah Aku pakai siap dengan conditioner lagi..Huhu banyak step ni..Tambah process time..heheh Hmm best2..

p/s: Sebenarnya entry ni should post semalam. Tapi tanpa disangka2 lepas aku borak2 dengan mydear..aku tertdo..so entry ni hold dulu la..ish2..Moral of the story, jangan mudah terpengaruh dengan iklan2 kat tv tu..

No comments:

Post a Comment