Tuesday, September 21, 2010

POLITIK....MASAKAN..JENAYAH...


Huhu aku kan ada satu perangai la..Lately ni aku ni suka na baca2 blog politik,huhu amik tau hal2 dalam negara..Ye ye jek..Macam2 blog la aku baca..Masuk satu blog pastu masuk link ke blog lain plak..Macam yang bloggers ni dok kupas2..dok cakap2..Hmm kadang2 aku terfikir gak..Ada betul juga pendapat dorang ni.Sesetengah nya memang boleh bagi pendapat yang bernas..Cuma mungkin dorang xde tempat nk diluahkan pendapat tu, last2 tulis dalam blog..Hmm ok gak tu..Atlease ada orang yang baca..

Berbalik pada kisah aku ni..heheh aku sebenarnya xkisah sangat pun blog apa yang aku baca/follow..Dulu2 aku start baca blog kisah jenayah then aku suka plakk follow blog masakan yang surirumah2 tulis..Sebab aku xnak hilang link ke blog tu so aku decide utk buat blog..supaya senang bila aku nk refer(huhu faham2 la..orang kalo xbrape reti masak...)Skang plak blog2 politik...Hmm hiburan je aku xbape baca..Entah kenapa tah..

Yang aku pelikk sangat skang ni, mood aku nk baca blog tu..Aku suka plakk baca blog2 politikus ni time2 pejabat..Huh boleh mcm tu?? Walaupun aku ada banyak keje, time rehat 10minit pun boleh layan blog politikus ni..Mcm hampeh..hahaha Kalo kat rumah (pastinya aku ada banyak masa mlm2 no tengok2 blog) aku xnak pulak bukak blog2 mcm ni..Aku g layan fb la..Aku layan tv la..Kadang2 dok layan tdo..Hahahaha

Ish2 memang xpatut la kan..Tapi apa leh buat..Asalkan aku happy, aku buat jer..Layan sudah...

No comments:

Post a Comment