Thursday, September 16, 2010

REUNION RAYA KAT RUMAH CIKGU....Part 2

Ini sambungan dari previous entry...Lepas makan2..Kitorang pun makan kuih2 plak...Huhu sambil layan borak...Plus ada member siap request nak karoke lagi..hihihi...Cikgu pun layan jer...Pasang karoke set & nyanyi..memang gempakk la aku rasa..
Time to layan gambar...Ini sebahagian jer gambar yang aku upload..(selected only) heheheh Hmm aku plann xnak masuk dalam fb la..boleh mcm tu?? Huhuhu Tengok je la nanti mcm mn...
Siti rufaidah yang memang xberubah2 dari dulu...Pendian & lemah lembut jer orang nyer..
Opie, hahaha comel lote jer...Ish2..Opie opie opie...Still mcm dulu gak...
Haaa aku tau apa sebab kitorang gelakk...Ada gaya 4 madu tak(tetiba teringat filem 4madu yang apek berlakon tu...)
Untung Ham diapit oleh 4 pompuan..Huhuhu..

Finally aku rasa best sangat2 bila dpat jumpa kawan2 aku time skolah dulu...Insya Allah kalo ada kesempatan lagi aku akan join next program..

No comments:

Post a Comment