Saturday, October 16, 2010

BUKU BUKU & BUKU LAGI...

Macam yang aku tulis semalam, ini lah buku2 yang sempat aku beli kat Aeromall kat senai airport..Huhu..Macam ni memang la tersangat senang..rehat2 kejap boleh start enjin pegi senai airport..Beli buku..Hahah..Ini buku motivasi bahasa english lagi..kuikuikui biasa aku buku2 english ni nk habis satu tahun pun belum tentu..(kuang3x) Tapi kali ni maybe sebab pengarang dia orang melayu, and mcam ada ala2 islamik sket..so aku try baca lah..(tapi belum start baca pun lagi)
Aku start baca bulu pengarang ni tajuk-kala cinta dan wahyu bersatu..tulisan dia memang best la..Lately ni pun pilihan novel2 aku ada unsur2 islamik so..Mesti baca lah semua tulisan dia..

Sama juga dengan buku ni. Ini kira jilid no 1 la, patut kene baca buku warkah cinta berbau syurga baru baca kala cinta dan wahyu bersatu..Apa pun..aku memang tak sabar nak baca..Tunggu jer lah..

p/s: Tadi aku pegi angsana aku tak masuk kedai buku pun..Takut nanti aku pergi beli lebih bayak BUKU lagi..Hahahah

No comments:

Post a Comment