Saturday, October 23, 2010

INI BLOG AKU...YANG KO SIBUK2 KENAPA??

Prinsip hidup aku, aku punya suka la apa yang aku nak buat. Asalkan aku tau yang aku tak ganggu hidup orang. Tapi, aku tak faham la dengan sesetengah orang. Baru je tadi aku perasan, ada entry aku, orang yang tak dikenal dok comment macam2.. Dah la aku tak tau sapa...Nama pun tak letak-annoymous jer...Sukahati aku la nak tulis apa dalam blog ni..Ini blog aku.. Ada aku susahkan ko ke?? Hmm kepada annoymous tu...sorry la eh kalau tulisan aku ni tak bagus ke atau tak de input apa2 pada ko.. So thanks la sebab sudi baca entry aku tu. Dan aku dah delete pun comment ko. Mulai saat ini, jangan membazir masa baca/jenguk2 blog aku..

p/s: Aku bila blogwalking blog orang lain, suka ke tak suke ke entry blogger tu..aku baca jer..Takde pun nak tinggal comment ke hapa ke,Kalo ada pun sure nyer comment yang membina, bukan memusnah.

No comments:

Post a Comment