Saturday, October 16, 2010

JALAN2 SEMPAT LAGI JUMPA MYDEAR...SHOPPING TIME

Hari ni aku memang pergi angsana lepas hantar adik aku pergi keje..Hmm perfume punya pasal..SO aku gagahkan diri la juga walaupun selsema, badan pun macam panas2 jer..Hahahha Jadi aku beli la pefume ni..Mula2 ingat nak beli yang sama macam dulu tapi akak yang jual tu kata jenis yang dulu dah tak ada stok..Maka terpaksa la aku beli yang baru..Disebabkan aku ni selsema(deria bau pun agak kureng) aku pun tanya la kat akak tu bau mana yang paling dekat dengan bau yang aku pernah beli dulu..akak tu pun suggest yang ni..Jadi aku pun try lebih kurang and aku pun beli la.. Harap2 ok la baunya nanti bila aku pakai..

PAstu aku masuk gak kedai bodyshop..Memang aku plan nak beli body scrub..Siap aku surf website lagi..(punya la malas nak survey kat kedai-sebab sales girl dia slalu mengekor mana kita pegi, nak pilih barang pun tak selesa) Aku pun tengok2 la body scrub tu..Bole tahan gak(harga nya RM60) Sebab aku ni dah ingin sangat nak beli-dari dulu lagi dok berkira2 nak beli- so aku pun beli la juga..Tapi tak sempat nak amik gambar la..Barang tu aku dah letak siap2 kat bilik air..Hehe

MAsuk2 jer angsana aku tengok macam biasa la ada jual2 beg2 & purse murah2..Wowo aku memang dah lama dok usha2 purse ni..Memang memula aku berkenan dekat purse style AD kat bawah tu..Dulu aku pernah pakai Rivival punya-leather lagi. Tapi cett sekali cermin keta aku kene pecah, kene curi daaa.. So bila aku nampak yang AD tu sejak pandang pertama lagi hati dah berkenan..MEmang berkenan habis la..AKu pun beli la juga RM99.90..fuh geleng2..Suka punya pasal...
(RM9.90)

Setelah 2-3 bulan aku pakai AD, aku tetiba berkenan plak purse style yang ada zip ni..Huhu Memang ngada2 betul la..Aku bila hati da berkenan, memang tak boleh tahan2 lagi Sebelum ni ada gak survey2..Harga dia semua dekat2 RM50. Dalam fikiran aku, purse aku ni elok lagi. Tambah plak aku baru beli harga RM99.90 plak tu..Tak kan la aku nak beli lagi satu..Sapa yang nak guna nanti. Aku bukan ada adik pompuan pun...Haha

Tapi kat angsana tadi aku jumpa purse atas tu harga RM9.90..pergh kalo aku tak beli memang rugi..Rm9.90 jer beb, tak pe la kan. Buat ada2 jer..Lagipun aku belum tentu berkenan dengan style macam ni. Biar aku test dulu, kalo serasi nanti aku terus guna la..

(RM99.90)

Haha aku nak juga rasa ada beza ke pakai purse RM99.90 dengan purse RM9.90..Hmm kita tengok nanti...

Mydear request aku suh tunggu dia jap kat angsana sebab ye la kirotang dah lama tak kuar jalan2..Sebab dia bz dengan kerja..plan kitorang nak jumpa esok tapi aku satu family nak balik kampung pulak..So..aku decide tunggu la dia kejap..(Sayang punya pasal kan..kalo mydear baca ni mesti kembang punya..haha)

Dapat la jumpa mydear, makan2 jap. pastu sambung borak2 sket..Pastu jalan2 cari jam. Dia nak cari jam tangan..tapi biasa la..anak bongsu ni kan macam susah sket..so aku biar dia buat pilihan jer la..Kang kalo aku pandai2 pilih takut dia tak suka plak...Tapi paling tak tahan tu berdegil nak jenama SEIKO tu..Huh bapak mahal..Satu utas jam tangan sama dengan sebulan gaji aku..Pergh..Dearrr ko mau kasi kopak poket girlfriend ko ke ha...(ada hati dia nak request jam untuk jadi barang hantaran..Huhu)

Hmm pening2..Hahaha Dear2..Macam2 hal..Ok la banyak plak cite aku taip untuk entry ni..Sambung next entry plakk (kalo ada la..hihi)

No comments:

Post a Comment