Tuesday, October 5, 2010

KENANGAN MUSIM PEPERIKSAAN

HAri ni aku rasa penat sangat..Ha ha..Huh ni semua gara2 tooling testing untuk model RU la..Rasa nak tumbuk2 orang la..Balik rumah dah pukul 9malam. Terus layan cerita Asmara sambil2 online & makan keropok..Hmm rasa lapar kat supplier tadi dah hilang. Aku pun rilekk jer..Selalu kalo lapa memang makan nasi punya..Tapi malam ni kemalasan mengatasi segala2 nya..Huhu (Betul gak cakap doktor..Kalo badan dah penat..memang xhingat nak makan punya..-tips untuk kuruskan badan..Haha)

Memang letih la..Dok tunggu tooling..Pastu check part..KAlo xsabar memang dah lama aku naik hangin..NAsib je aku fikir..Ini la keje aku selama ni..So nak tak nak kene la juga aku buat dengan sebaik2 nya..Harap2 mcm tu la..Aku da penat nak fikir..So bantai jer la..

Hmm pagi tadi time aku drive pegi keje aku dengar Hot chat kat hotfm pasal kenangan musim peperiksaan..Hmm kalau tak silap aku, PMR dah start hari ni..So goodluck la kepada sedara2 ke atau sesiapa je yang tengah amik PMR skang ni..

Sebut pasal kenangan time exam ni..Hmm aku tetiba teringat plak time2 aku exam dulu..PAling aku ingat time blaja kat U la..Heheh boleh kitorang satu group discuss jawapan..Haha Kitorang bukan meniru..Tapi cakap2 jer..bincang2..Haa kalo kene marah pun xde bukti..sebab kitorang xbawak nota ke apa..cuma cakap..CUma aku inagt ada satu ketika aku tuka2 ketas jawapan dengan kawan aku-tapi aku lupa subjek apa..

Heheh memang kelakar la. TApi ini tak bagus sebenarnya..Sebab suka2 hati jer..Cakap2 time exam..Hmm rindu plak zaman2 blaja(sekali lagi). Hmm memang tersangat rindu la.. Betul kata orang..Zaman yang plaling indah dalam hidup adalah ketika bergelar pelajar..

No comments:

Post a Comment