Tuesday, October 19, 2010

LAMA NYA TAK UPDATE STORY

Dah bape hari aku tak update blog ni..Sebab

1) atok aku masuk hospital-sakit hepatitis A,B,C
2) internet connection kat rumah aku ni macam haram.. bengang btol la..apa tah dah jadi dengan internet connection ni

Hari ahad lepas aku balik kampung..Ikut plan mak aku memang aku satu family balik kampung tengok/lawat atok aku.Tetiba tup2 dapat call kata atok aku masuk hospital..Fuh...Kitorang terus balik kampung direct turun kat hospital.. Atok aku still kat hospital lagi skang ni(tika entry ni ditulis) So aku doa jer la yang terbaik untuk dia..

Lately ni plak (sejak aku balik dari kampung) internet plakk makin slow motion..(pergh ini boleh menaikkan kemarahan ni) Aku rasa nak bakar je bangunan TM..Hahahaha Nak online malam2 susah gilerrr..Perlukan tahap kesabaran yang tinggi.Huh (aku kan hot tempered person)

Keje aku lately ni (lepas model RU dapat MPA) pun dah macam kurang..Hahah Sebenarnya aku dah makin hilang mood nak keje..Wowowowo isk2 sensitif ni issue ni..Kuikuikui

Hmm sebelum internet connection ni failed lagi..stop dulu la..
p/s: nak layan citer Asmara jap..

No comments:

Post a Comment