Saturday, October 2, 2010

TENTANG AKU


Dah lama aku dok pikir hal ni..Tapi kalo xbetul xkan la orang cakap2/tanya2. Dah banyak kali juga orang kata muka aku ni kusut jer...Masam jer..Macam banyak problem. Ha ha
Sebenarnya orang yang cakap2 mcm tu belum kenal aku(kenal rapat)..Aku suke gelak2.cite2..heheh cakap2

Tapi tu la..Sebab aku ada satu perangai..Aku ni xsuka bersosial..Cakap bila perlu jer...Paling penting..selagi orang tu xganggu aku..Aku xde masalah dengan orang tu.. Dan memang aku cakap dengan seseorang bila perlu jer..Aku selesa macam tu..Lain2 hal aku xpeduli.

Bukan aku xreti nak tunjuk muka senyum ke..hepi ke...Kang kalo aku jalan2 sambil senyum, takut pelik pulak bila orang nampak aku..Ha ha..

Tak tau la orang lain boleh terima ke x perangai aku ni..Ah..sukati la..

No comments:

Post a Comment