Monday, November 15, 2010

HARI INI DALAM SEJARAH

Tajuk entry entah pape..Hari ni aku balik keje lewat lagi..Macam biasa-ni semua gara2 model meggi tu la..Ha ha.. Tadi masa aku nak apply OT..(aku memang jenis yang tak reti bahasa..HR dah kata sila apply OT sebelum kol 10pagi kot tapi aku apply LEPAS aku OT..meaning bila time dah nak balik baru aku terkial2 nak apply OT) Aku kira2 jumlah jam aku OT bulan ni sudah 15jam???
Alamak...Apa dah jadi ni..Aku memang jarang OT tapi time ni..pergh..memang tak boleh blah..

Balik keje malam ni..Ye la-aku ingat orang lain pun sama juga macam aku,balik keje lapar..Aku tak kira la pukul berapa aku balik, asal balik jer aku mesti nak makan..Haha mana tak naik berat badan ehh..Ala tapi pedulikan la..Asal aku sihat sudah..Lagipun BMI aku ok jer..Hehehe

Time2 skang ni baru la internet rumah aku ni ok sikit..Nama jer langgan streamix 2Mb, tapi punya la slow mengalahkan siput sedut!! Hampeh..Kalo call TM,alasan klise lagi aku terima..Jadi elok tak payah call..Senang2 pegi gegar je bangunan TM tu..Tanya direct apa masalah..Hehe

Malam ni giler rajin aku(buang tebiat kot) pergi iron baju keje awal2..Padahal selalu aku iron pagi2 sebelum aku pergi kerja..Hmm yang sebenarnya-takur terbangun lewat..Huhu

Ok dah siap2 semua,masa untuk tdo..Hmm aku ingat nak baca buku kejap..Tapi aku rasa kalo aku baring2 ni..Memang lena terus..

p/s: Jeles dengar mydear dapat Nokia C3 free..heheh kene usha2 ni..kuikuikui

No comments:

Post a Comment