Friday, December 3, 2010

APA DAH JADI DENGAN TELEFON AKU? ATAU LINE CELCOM AKU?

Aku kadang2 pelik la. Lama dah aku fikir nak tulis entry ni. Sekarang aku pakai handphone nokia X5.. Saja beli2 time tension tahap menggila(memang gile..asal tension jer,kopak duit,tension=kopak duit) Ntah benda2 yang aku pegi beli, aku pun tak tau-padahal handphone sony ericsson aku elok lagi,walaupun outdated sket la...teknologi terkebelakang..hehe

Kadang2 bila aku nak call orang, aku kene la search nama dalam contact list-buat pe nk taip no padahal nama dah terang2 tersimpan dalam contact list kan..Tapi tetiba ada error-contact cannot read from simkad!!Ada ke patut macam tu? Sedangkan aku rasa aku dah copy semua contact list aku ke dalam memory handphone. Sudahnya aku kene switch off handphone then switch on balik.. Tak ke buang masa nama nya ni...Huh

Ada lagi satu, tadi aku try masukkan no contact baru dalam phone aku,sekali keluar error lagi, pelik betul la..Simkad cannot read..Ada ke jadi macam tu? Simkad telefon kita ni ada jangka hayat ke? Tak pernah pulak aku dengar berita/khabar yang kita kene tukar simkad telefon kalo dah lama sangat kita guna..Serius aku betul2 tak faham..

Yang paling aku tak faham,Semua benda ni tak pernah pun terjadi bilamana aku pakai handphone sony ericsson aku...Huhuhu Adakah ini bermakna aku tak serasi dengan Nokia?? Haha Musykil2..Kalau sampai tak boleh save no phone dalam contact list,adakah aku kene save dalam kotak memori OTAK aku ni??

p/s: Sony ericsson still the best...Bengang dengan NOKIA..Nasib beli pakai duit..Kalo pakai daun..Lama dah aku lempar ke longkang.

No comments:

Post a Comment