Tuesday, December 14, 2010

APA PASAL MACAM NI

Alahai..aku ada banyak benda nak tulis kat blog ni..hmm saja nak habiskan masa..sambil tengok tv sambil menulis(ada gaya multi-tasking tak? ha ha) Kenapa eh, line internet ni slow sangat2..Ada rasa bengang la pulak aku kat sini kan..slow tahap tinggi punya..Hampeh betol..Bunuh mood aku jer..Penat2 tulis,lats2 tak boleh save..Hmm

Tapi ada masa2 connection dia nampak OK..huhu..Susah2..Dah la malam ni ada gaya ala2 boring aku skang ni.Sebab mydear kene pergi port klang, jadi takde la teman nak borak2 sebelum tdo..Hmm(mengada2 jer lebih ni)

Ahad lepas aku ada pergi jalan2(macam biasa la-hobi aku kan window shopping) Aku nampak ada satu beg tu..cantik la dimata aku..harga pun murah..Ala kira kalo beli pun, pakai untuk pergi jalan2 jer..sekali sekala..Hehehe(cakap dengan diri sendiri-nak sedapkan hati)

JAdi aku pun beli la..rupanya bila aku pakai-aku rasa tak sesuai la pulak untuk aku guna pergi kerja..Beg tu macam halus jer..tak sesuai untuk kegunaan lasak..Dalam hati tiba2 ada rasa menyesal pulak aku beli-walaupun harga dia cuma rm20, tapi aku rasa kalo aku just beli & simpan jer,memang tak guna la kan..

Elok lagi aku guna jer terus beg aku yang sedia ada sekarang.. Hmm jadi moral of the story is,jangan tergesa2 pilih time beli barang..Fikir2 la samaada ianya keperluan atau kehendak yang betul2 penting..

p/s: Mata mengantuk sebenarnya,tapi tu la...rasa nak tulis2 lagi..tapi sebelum aku merepek jauh, elok aku stop dulu.

No comments:

Post a Comment