Sunday, January 9, 2011

KETIKA CINTA MEMANGGIL...

Ada tiada rasa dalam jiwa
Rindu akan memanggil Mu
Karna setiap jiwa telah bersumpah setia
Hanyalah pada Mu

Bila cinta ada di dalam jiwa
Wangi bunga dunia tanpa nestapa
Sgala yang dirasa hanyalah Dia
Hatikan memuja hanya padaNya

Ketika cinta memanggil
Gemetar tubuhku
Ketika cinta memanggil
Hangatnya nafasku

Ketika cinta memanggil
Sang rindu
Ketika cinta memanggil

Rindu…rindu…rindu kalbu
memanggil-manggil nama Mu
Seperti terbang di langit Mu
tenggelam di lautan cinta Mu

Bertabur kalbu yang rindu
Melebur menjadi satu
Bagai menari diiringi pelangi
Ketika cinta memanggil

Aku ada tengok satu cerita TV2 jangan bunuh matahariku..lagu tema dia lagi siti nurhaliza-tahajud cinta. Makin aku tengok cerita tu aku jadi suka dengan lagu siti ni. Aku bukan la peminat tegar siti nurhaliza walaupun aku membesar dengan lagu2 dia tu..Hehe tapi entah kenapa aku jadi teringin sangat nak beli cd album siti.

Bila aku beli album tahajjud cinta, aku dengar semua lagu yang ada dalam album tu.Dan aku jumpa lagu ni..Ketika Cinta Memanggil..Lagu ni nyanyiam opick tapi siti rakam semula.JAdi dua2 version pun aku suka..Lirik dia pun boleh tahan,melekat terus kat hati aku..

Rindu…rindu…rindu kalbu
memanggil-manggil nama Mu
Seperti terbang di langit Mu
tenggelam di lautan cinta Mu

No comments:

Post a Comment