Wednesday, January 5, 2011

UPDATE..

050111, 12.37pm

Aku memang kene tulis sesuatu time rehat kat opis ni, kalo tak memang aku xde masanya nak update blog aku.Dah siap tulis kang nanti balik rumah, bila online tinggal publish jer. Kat opis aku ni memang la tak boleh nk update blog. Nak online sesuka hati pun kadang2 ada sesetengah web ISD blok.. Cett selamba ko je kan..Memang hangin. Tu yang tetiba aku berangan2 nak pakai smartphone yang boleh berinternet sekaligus boleh update blog..huhu handphone jenis apakah itu??

Kene gak survey2..dari segi harga dan jenis/model..Kang main beli nanti jadi membazir la pulak.Tapi macam yang aku pernah tulis dulu2(tak ingat entry yang mana) Kene juga fikir nak beli gajet yang macam ni kehendak ke atau keperluan? Hmm nanti2 la fikir sehabis2 dulu..Ye la kene ingatkan diri sendiri juga-jangan ko pandang orang lain ada, ko pun sibuk nak juga ada benda yang sama..Ukur baju kat badan sendiri..Kan kan kan?

p/s: taip entry ni sambil makan roti..hmm

No comments:

Post a Comment