Friday, February 11, 2011

4 MADU

Semalam sempat la aku tengok filem 4madu(cite tahun lepas kot).. ala yang apek, fasha sandha sapa tah lagi yang berlakon aku lupa pulak..

Semalam juga balik dari kerja, kepala aku sakit.Jadi mood nak tengok tv memang tak ada, so play movie adalah jalan terbaik..aku tengok sambil baring2 cite 4 madu ni la.. Saja je aku download.. Sebab tak tau nak download cerita apa..(bole cakap macam tu)

Apa yang aku nak tulis kat sini, sepanjang aku tengok cite 4madu ni, entah kenapa aku rasa cerita ni macam merepek. Bole aku tak faham langsung jalan cerita dia..Konon2nya satu adik beradik tiri telah diwasiatkan untuk mewarisi harta peninggalan arwah ayahnya. Tapi ada ke patut syarat2 dia suh kawen kawen kawen..Huish logik ke...Menyampah plak aku..(meluat pun ada)

Sampai akhir cerita aku rasa menyesal aku download dan tengok cerita ni..Buang masa dan buang karan....Tak faham la aku.. Nasib aku memang tak pergi beli tiket kat pawagam(nak2 cite melayu ni)..Kalo tak...Sabar je la..Hmm

No comments:

Post a Comment