Sunday, February 20, 2011

MENTOR

Aku baru lepas tengok mentor dekat tv3(time entry ni ditulis) Hehehe Macam2 gaya peserta aku boleh tengok..Hmm ada yang betul2 berbakat nak nyanyi, ada yang biasa2 jer bakatnya..Tapi bole la kan..Atleast semua nya ada rasa ingin mencuba. Mencuba lagi bagus kan..Sebab nanti bila dikritik..kita tahu kat mana level kita..Wowo positifnya aku..

Ini pendapat aku. Pada yang betul2 berbakat dan ingin menjadi artis tu..Memang patut la pergi mencuba. Tapi bagi yang hanya guna kan rancangan or kesempatan ni sebagai platform dorang nak berbisnes ke apa ke..Macam tak elok la pula..Haha Siap ada peserta yang datang nak mintak kerja lagi..Hahaha Lawak pun ada juga aku rasa..

Hmm memang terhibur la tengok gelagat2 peserta..Gelak jer lebih..

p/s: Aku bukan peminat mana2 rancangan realiti hiburan. Tapi malam ni aku rasa terhibur tengok mentor..

No comments:

Post a Comment