Saturday, February 5, 2011

UNTUK KESEKIAN KALINYA...

Sebenarnya gambar kat atas tu adalah wallpaper hp yang aku download dari sini.. Memang waktu2 jiwa kacau, aku rasa aku sangat memerlukan sesuatu untuk get rid of this feeling..uuhh..Jadi aku decide untuk letak sesuatu pada wallpaper hp aku sebab hp adalah benda yang aku selalu tengok dan belek2 selain jam..haha

Aku sebenarnya lagi rela duduk diam2 sorang2 buat hal sendiri daripada bercampur dengan sesetengah orang yang mana akhirnya buatkan kita jadi sakit hati..erk..boleh ke aku kata macam tu? Ahh pedulikan apa orang lain nak kata-yang penting aku tak menyusahkan orang lain.

Itu adalah aku dan aku akui aku memang susah nak ubah sikap ni.. Tapi malangnya tak semua benda yang kita nak-kita boleh dapat..Sesekali terlepas juga kat telinga aku ni kata2 yang tetiba membuatkan telinga aku ni berdesing sekejap..Huh..

Apapun aku percaya, semua ni ada hikmah yang tersirat..jadi aku kene juga(nak tak nak) kene hadapi dengan tenang(gaya orang yang matang,haha) Hmm tak pe2..biarkan apa orang nak kata..Biarla..Orang semua tak tahu apa yang dikata sebenarnya..jadi..Anggap la ianya macam angin2 yang sepoi2 bertiup...angin tu lalu jer..tak merosakkan apa pun...

Erk..tapi kalau angin taufan macam mana pulak??

No comments:

Post a Comment