Friday, March 4, 2011

AIKK ADA LAGI RUPANYA

HAri ni aku balik kerja curi2 lagi..agak2 line dah clear..aku apa lagi...cabut la..Huh malas nak layan kerenah orang tua tu lagi..Dah penat..(kata dia je nak kita dengar...huh)

Tapi ada sebab lain juga..aku balik cepat sebab aku tak nak terlepas cerita ustaz amirul..hehe (boleh macam tu??huish) Tak tau la aku dapat tau dari mana, tapi perasan aku,aku ingat hari ni episod last citer tu..Aku punya lah setia tunggu sampai ke akhir rancangan..Siap aku postpone nak mandi lagi..Gara2 nak tunggu and tengok episod terakhir la...Sekali tadi...Alih2..'bersambung' la pulakkk..Adoiiii buang karan jer...Memang tak best....Tertipu tertipu..

Huh hari ni bengang dan segala macam rasa lah ada..Kerja dengan orang kesabaran memang yang tinggi memang amat2 la diperlukan..Hati aku ni.takde sapa yang tahu..Huhu..Luaran nampak ok..tapi sebaliknya...Haaaa sabar jer la..apa boleh buat...

Hmm takde selera la pulak lately ni...Banyak sangat benda nak fikir..memang ranap..fuh

No comments:

Post a Comment