Thursday, March 3, 2011

LAMA DAH TAK BUAT KERJA NI

Hari ni (bukan hari ni jer..aku rasa dalam seminggu dua ni or selama2nya..huh) hidup aku akan jadi tunggang langgang sebab kerja..Kuikuikui

Aku, bila dah malas..nak2 bab kerja ni..(bos jepun-apa dia kata,nak tak nak kita kene buat juga...wallla..gedebuk gedebuk..(susah jadi engineer ni..nasib jer sebab dari dulu kecik2 aku dah bercita2 nak jadi jurutera..kalo tak..lama dah aku tukar kerjaya..huhu)
Dah la penat..kerja seharian..melayan kehendak orang yang nak itu ini...alahai...serba tak sempat..
Tadi aku cabut jer balik..Bahasa kasar..lantak kau la apa nak jadi..Haha ada gak kelebihan ber'bos kan jepun..Dorang nak marah ke bebel ke...aku biarkan jer..english dorang bukan lancar pun..hahaha huish..(cukup2 la tu)

Bila dah petang2 mood nak kerja memang tak ada..Dah dok teringat2 nak balik..Tapi memikirkan masalah kerja buat fikiran aku ni runsing, tdo pun tak lena, dok terbayang2 kerja...(ni kalau aku cerita kat ex-boss aku ni memang dia suka..hahah termimpi2 pasal kerja)..
Skang ni(tika entry ni ditaip) aku tengah cari idea untuk buat report maybe esok si jepun tu nak tengok....Sambil2 aku tengok rancangan halaqah.Aduiii hampeh betui...

Nasib jer aku guna pc, kalau on laptop,alamatnya tertdo la aku depan pc..
Hmm ,lama dah tak bawak balik kerja opis ke rumah..dulu2 rajin juga aku sambung buat kerja kat rumah..wow dedikasi tak aku??(gelii jerk..Hmm)

No comments:

Post a Comment