Sunday, March 6, 2011

MOTIVASI AKU

Kadang2 aku hanya perlu ini..Banyak benda berlaku tapi selalunya aku diamkan saja.Sebab utama aku malas nak besar2kan keadaan..Itu memang aku akui..Kelemahan utama aku..Diam2 sendiri...Sakit2 juga sendiri..Tak tahu macam mana nak ubah keadaan ini..nak memulakan sesi luahan,teramatlah susah..kadang2 rasa aku sendiri, tak ada orang yang tahu..Setiap titis airmata aku yang mengalir akan aku pastikan...terbalas dengan apa yang bakal aku lakukan..Walaupun ianya menyakitkan...


Apa pun yang berlaku aku lebih rela telan sendiri…dan biarkan berlalu..Sebab kehidupan mesti diteruskan..Hidup terus pandang kedepan dan jangan sesekali toleh kebelakang..Dilarang sama sekali..Sebab ianya bakal menyakitkan…Untuk aku: kene terus kuat dan kuat…

Semoga aku terus diberi kekuatan untuk hari2 mendatang....

p/s: gambar2 ni aku ambil dari sini

No comments:

Post a Comment