Monday, March 28, 2011

NEXT MOHTH SCHEDULE:MESTI TINTED CERMIN..WAJIB

HAri ni aku drive pergi kerja macam biasa..Pagi memang tak terasa apa2..Time nak drive balik baru nampak...bila aku pandang depan, terang semedang...Alahai...Begini rupanya bila cermin tak ada tinted..Terang segala...Belah kiri kanan ala2 redup...

Cuba bayangkan duduk dalam satu ruang atap gelap, tiba2 ada sepetak atap terang lutsinar...Apa jadi dengan bilik tu?? Confirm ada rasa terang2...Tak selesa la pulak...Tu belum kene sinaran matahari lagi...Tadi waktu aku balik cuaca ala2 mendung kan...

Kene hari yang sinaran matahari memancar terik..Haha amikk ko...Berpinar mata aku nak menahan...

Tak boleh jadi ni,confirm..Next month mesti aku kene hantar kereta pergi tinted cermin...Or perlu ke aku tunggu 3bulan lepas habis warranty dr.cermin no water leaking?? Hmm tengok dulu macam mana..

No comments:

Post a Comment