Tuesday, March 29, 2011

SLIP GAJI

HAri ni aku baru dapat slip gaji bulan ni..Hmm dan aku juga baru dapat slip gaji aku bulan lepas..Selamba jer kan...Aku baru ingat2 nak request dari boss aku slip gaji aku yang dia perap dari bulan lepas...Tu la...Moral of the story is..Time nak gaji sila jangan ambil cuti..Sebab bos aku pelupa(buat2 lupa) Dia akan keep kau punya slip gaji sampai bila masa dia teringat baru dia terhegeh2 nak bagi..Huh..

Aku jenis bila dapat gaji jer..Otak dah berkira2 semua perbelanjaan yang nak dibayar..Dan cepat2 aku pergi,selesaikan hutang2 aku..Fuh...Jadi sebab aku tak dapat slip gaji bulan lepas..maka aku tak dapat la estimated berapa gaji bersih aku..Sebab akaun gaji aku sentiasa ada balance bulan lepas punya..Tapi bila aku dapat je slip gaji, aku compare dua2 bulan tu...Erk..Beza dalam beberapa puluh ringgit jer gaji bersih aku??

Padahal bulan lepas aku tak ada OT langsung dan bulan ni pulak aku memang terpaksa OT banyak hari...Eh eh eh serupa aku aku tak payah OT langsung kalau setakat beza beberapa puluh ringgit..Huh

p/s: baru berangan2 nak beli...Hehehe rupanya budget tak cukup..Hmm sabar jer la...

1 comment:

  1. Really this is very great information, thank you a lot sharing with us
    Maybe you like to download free ringtone for mobile
    Click here: https://nhacchuonghay.info/nhac-vang,
    https://nhacchuonghay.info/nhac-phim,

    ReplyDelete