Sunday, April 10, 2011

AKHIRNYA

Selesai sudah aku isi borang BE untuk cukai pendapatan. Sejak bekerja aku belum pernah sekalipun isi borang ni..Haha Tapi memang tiap2 tahun company aku ada tolakkan duit untuk income tax dari gaji aku..So this year aku ada kesedaran sikit la bab2 cukai ni..

Dulu2 pasal KWSP, aku dah update segala benda info aku kat sana, dari segi penama, or nak dapatkan apa ke nama tu..login n password untuk check online..(ntah apa tah)

Hmm sambil2 aku isi online aku sempat pulak layan Puteri Gunung Ledang..Aku download tadi cerita ni..Entah kenapa aku suka cerita epik2 ni..Heheh Hikayat Merong Mahawangsa jer aku belum sempat tengok..

Ada memori aku dengan PGL ni..Tiba2 teringat pulak aku zaman2 belajar dulu..AKu dengan kawan2 aku sibuk la beli VCD cerita ni..Hmm last2 aku jer yang bertahan sampai keakhir cerita.Ada ke member2 aku kata cerita ni boring..Alahai....

Pada aku cerita ni best sebab sejarah kan..diterjemahkan ke dalam filem..Best la..hanya orang yang ber'seni' jer (ha ha) nampak..Hmm..

p/s: rindu sangat dekat kawan2 aku-alene,jijah,akmal,puza..hehehe..

No comments:

Post a Comment