Saturday, April 16, 2011

I'M TIRED OF WORKING....BOLEH MACAM NI?

Yes lately ni aku ada perasaan macam ni..Penat bekerja..Erk, tiba2 aku jadi terfikir..kerja apa yang tak penat?? Ha ha (soalan orang yang singkat pemikiran) Hmm mood aku memang tak menentu..AKu kene akui juga ini gara2 kerja..Iya kerja kerja kerja...Hampir separuh daripada hari aku dihabiskan kat tempat kerja..So....sepatutnya kerja aku ni, buatkan aku gembira( ye la kan..dah banyak habis masa aku untuk kerja) Tapi nampak gaya..kerja juga buat hidup aku he he berterabur..Hmm Sampai termimpi2 aku bab kerja ni..Adoii makk poning kepalo den...

Tapi bila fikir dari sudut lain...AKu kene juga kerja..Sebab kalau tak kerja,sapa nak bagi duit oi...Isk2 kene la usaha sendiri untuk dapatkan sesuatu..Time ni mula la otak jahat berfikir..Alangkah bagusnya kalau duit datang bergolekk..ha ha..nani..sila sedar diri..jangan harap duit datang bergolek..

Hari ni OT(perkara yang paling dibenci) Memang separuh hati kata tak nak pergi...Tapi DEMI kerja,kugagahkan juga hati..Serius..Aku tak suka kerja hari ni..Hmm sabar jer la...

2 comments:

  1. salam..amik masa rehat la..
    enjoy ur life n day!...

    ReplyDelete
  2. hi ratu salju..thanks..aah nak rehat2 bila kerja semua dah settle..

    ReplyDelete