Wednesday, April 20, 2011

NASIB BAIK

Line internet lately ni tak berapa elok...Entah kenapa la agaknya...Adik aku dah buat report berkali2 pun still sama juga..Jadi udah beberapa malam aku tak ber'online'..Malam2 pun aku rasa arrrghhhhh....Tak tau nak buat apa...huh

Tadi tengah sedap2 drive balik kerja..aku rasa aku terlanggar sesuatu..Bila tengok cermin belakang, nampak macam anjing ke apa tengah tergolek2 mamai2 nak bangun..Alamak...Macam mana ni...Da tak boleh nak berhenti drive..Sebab jalan corner..so..terus je la jalan balik..Dalam hati harap2 kereta aku tak kemik or calar..Kalau calar lagi...aduh...terhirisnya hati aku..He he

Sampai rumah, perking lebih kurang,cepat2 aku pergi check, nasib tak ada apa2..kalau tak...harus malam ni aku tido tak bangun2..kecewa punya pasal..isk2...selamat2

Kerja pulak, setakat ni cuma kene follow up sikit2..Dan ada sikit lega la sebab schedule dah nak habis..So lepas ni boleh la aku berehat2(ye ye jekk boleh rehat...Entah2 ada issue tiba2 muncul dan kene follow up) huh..

No comments:

Post a Comment