Sunday, May 1, 2011

CERITA SERAM SEMUA LATAR TEMPAT DIA GELAP DAN SURAM

Kenapa la semua cerita berunsur seram, latar masa dan tempat dia gelap2 belaka? Kalau babak dalam rumah pun..mesti gelap2..suram jer. Macam la tak ada suis lampu nak on kan lampu tu(saja la tu nak sedapkan cerita- kalau tak gelap2 tak de la namanya cerita hantu)

Setakat ni,sebab time2 cuti aku xde plan nak buat apa2, banyak masa terluang aku,aku download movie dan tengok...Aku baru jer lepas tengok ceita khurafat, senjakala dan skang ni tengah tayang kat channel singapore cerita santau...

Hmm nama pun cerita seram, aku kalau tengok cerita yang macam ni...memang tak sah kalau tak ada bantal..buat tutup muka..Ha ha gaya penakut la gamaknya(nanti ada yang tdo tak tutup lampu kang..alahai...kene cepat2 beli lampu tido ni...)

Cerita semacam ni..untuk hiburan jer...Jangan terlalu feeling..Kang terbawak2 dalam tdo pulak..He he(peringatan untuk aku juga)

2 comments:

  1. selamat malam nani

    kak ayu kan, bab cerita hantu mmg tak nak tonton.. kecuali yg lawak je.

    takut......

    ReplyDelete
  2. hai akak..hehe saya pulak suka2 jer tengok..takut juga kadang2 bila part seram tu..sebab tu la penting ada bantal kat sebelah..he he

    ReplyDelete